بو را روی پوست آزمون نماییدبرای خرید رایحه خوب
نوشته شده توسط : علیپور

بو را روی پوست آزمون نماییدبرای خرید رایحه خوب, کمی از آن را بر روی پوست آزمایش کنید. برای حل شدن الکل آن ۱۰ ثانیه معطل بمانید. بعد بو را ببویید. از این طرز برای استنشاق یک بو استعمال فرمایید. زیرا نباید این بوها بر روی پوست شما ادغام شوند. بوی رایحه بر روی پوست مختلف هست.
عطر زنانه خوشبو
در حین خرید به خودتان بو نزنیدیک کدام از خطاها رایج مشتریان این میباشد که دوره خرید از رایحه، ادکلن یا این که چیزهایی هم اندازه آن مانند اسپری، لوسیون و دئودرانت به کارگیری می نمایند. این قضیه شمارا در تعیین رایحه کیفیت بالا مبتلا نقص‌ خواهد کرد. زیرا بوی رایحه شما با عطری که آزمایش می‌کنید، ادغام می‌شود.
نو کردن بینیدر حالتی‌که بو متعددی استنشاق کردید، احتمالاً بینی شما اشباع گردیده و تفکیک بویایی برای خرید بو خوب را ندارد. پس یک‌سری دقیقه مکث فرمائید یا این که چیزهایی خنثی مانند خرقه یا این که پوست خویش را رایحه نمایید. با این عمل توان تفکیک بویایی بینی شما بر می شود و میتوانید به بوییدن ادامه دهید.
مقایسه عطرهابرای گزینش و خرید بو خوب, بوها را با هم مقایسه نمائید. این زمینه شمارا در تعیین رایحه آیتم عشق تان یاری خواهد کرد.


در آخر بدین مسئله اعتنا داشته باشید که چنانچه رایحه را برای شخصی دیگر می‌خرید، می بایست ذوق وسلیقه او‌را در خرید بو در نطر بگیرید. یعنی در صورتیکه این شخص به عطرهای مرکباتی عشق داراست، می بایست این بو را در مجموعه مرکبات تعیین فرمائید.





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: